miercuri, 23 martie 2022

O săptămână oarecare

 


Aici vă povesteam cum e viața mea cu două joburi, sau, mai exact, cum jonglez cu cele două job-uri si cu viața în general.

Astăzi vreau să vă povestesc mai exact ce înseamnă, pentru mine, zi de zi, sa am două locuri de munca, și cam cum arată o saptamna din viața mea.

Săptămâna trecută, spre exemplu, de luni până miercuri, m-am trezit între 7 si 8 dimineața și am terminat munca în jurul orei 21. După ce termin munca, fac curat pe balcon(litiere, la iepuraș etc), uneori bag haine la spălat și uscat, fac mâncare, mâncăm, duș și somn. Uneori nu gătesc,m dacă mai rămâne mâncare de cu o zi înainte sau dacă sunt prea obosită, și mâncăm ceva rapid sau ce e prin frigider. Noaptea adorm între 00:30 și 2, în funcție de cât sunt de obosită și de ce mai trebuie să fac după ce termin munca.

Joi m-am trezit în jur de ora 9. De miercuri m-am simțit și puțin rău, iar joi nu m-am simțit deloc bine, așa că am dormit ceva mai mult ca de obicei. Prima parte a zilei am lucrat la primul job, apoi vreo cinci ore la al doilea, și apoi din nou la primul. Pe la 7-8, m-am pus o ora să dorm, fiindcă abia mai reușeam să stau pe scaun, apoi am continuat să muncesc pana la ora 23. La 23 30, m-am îmbrăcat și am plecat la un prieten pentru a-i ura la mulți ani. Am stat pana pe la 00:30 apoi m-am întors acasă, m-am pus să mănânc, apoi somn. 

Vineri m-am trezit la aproximativ 10(nu mai trebuia să merg și la cel de-al doilea job) și la ora patru, simțindu-mă destul de rău, am terminat munca, și am dormit cam două ore. Când m-am trezit am fost la cumpărături, apoi când am ajuns acasa, am bagat cumpărăturile, am dat cu aspiratorul și mop-ul prin toată casa, și am șters de praf. Apoi m-am apucat să fac cina, apoi să spăl vasele. Am mancat apoi m-am pus în pat și m-am uitat pe telefon. M-am pus să dorm undeva în jurul orei 2-3.

Sâmbătă m-am trezit la 12, am băgat la spălat și apoi am plecat la cumpărături cu niște prieteni, apoi am mers acasa la aniversarea prietenului menționat mai sus. Am ajuns acasă pe la 22. Am facut duș, curat pe balcon, hrănit bestiuțele mici,  am băgat hainele la uscat, apoi le-am împachetat și bagat în dulap apoi m-am pus la butonat telefonul, până pe la 4. 

Duminică m-am trezit tot la 12. Am hranit animalele și am mai butonat telefonul până pe la 1. De la 1 la 4 am recuperat orele ce nu le-am lucrat vineri. După am încercat să dorm puțin, dar fără succes. Așa că m-am ridicat din pat, am mers să spăl mașina și la niște scurte cumparaturi pentru cina din seara aia, am ajuns acasa, am dat cu aspiratorul, am făcut curat în baie și în bucătărie, apoi am făcut de mâncare, am mâncat și după mi-am făcut un dus mai lung și m-am bagat în pat. Pe la 12 jumatate deja dormeam. De luni am luat-o de la capăt.

Cam așa arată o săptămână la mine, cu mici modificări ici colo. Săptămâna trecută a fost mai obositoare și pentru că nu m-am simțit tocmai bine. În general încerc să recuperez în week-end, somnul pierdut din timpul săptămânii. Și curățenia, tot în week-end o recuperez. Și timpul petrecut cu oamenii dragi. Am nevoie de un week-end mai lung, asta-i clar.

La voi cum arată o săptămână obișnuită?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu