miercuri, 10 mai 2017

Zâmbete





Mi-aș dori tare mult să pot avea un coșuleț cu zâmbete, să îl port peste tot cu mine, și să am un număr nelimitat de zâmbete. Dar nu acele zâmbete pe care le afișăm zi de zi, pentru a-i minții pe alții, ba chiar și pe noi. Un coșuleț cu zâmbete sincere, curate, reale. Zâmbetele acelea care îți schimbă ziua și starea. care parcă îți iau cu mâna supărarea, care îți luminează ochii și sufletul. Acele zâmbete.

În haosul de zi de zi, în nebunia din viața mea, printre oameni mai mult triști decât fericiți, mi-aș dori să mă plimb cu coșulețul meu miraculos cu zâmbete și să le dau celor care chiar au nevoie de câte unul, sau de mai multe, sau de o infinitate.

Când văd un vânzător trist, hop să scot un zâmbet, să mă uit în ochii lui și să i-l dau. Când văd un copil plângând să scot un zâmbet care să îi acopere lacrimile. Și aș merge veselă pe stradă cu coșul meu cu zâmbete și aș împărții oamenilor triști, supărați, cu gândurile în altă parte, frustrați sau nervoși. Și ar fi și ei mai fericiți și cei cu care se întâlnesc. Câtă putere poate avea un zâmbet.

Alteori chiar eu am nevoie de zâmbete și nu am puterea să-mi creez unul. Când strâng din dinți, sau gând ajung acasă plină de frustrări și planuri date este cap, ce bine ar fi dacă aș băga mâna în coșuleț și mi-aș lua un zâmbet care să ma țină toată ziua, poate chiar toată viața.

Din păcate nu am la dispoziție așa coș miraculos că tare mi-ar mai plăcea, și nici de cumpărat nu găsesc, așa că nu-mi rămâne decât să zâmbesc cât mai des și să le zâmbesc oamenilor cât mai des, că poate așa le dau și eu din zâmbetul meu.

Zâmbiți. Zi de zi. În fiecare moment dacă se poate. Vă face atât de bine un zâmbet sincer, și dacă voi îl oferiți și dacă îl primiți. Zâmbetele au o putere miraculoasă de vindecare a rănilor, dar și de a acoperi și elimina frustrările și tristețile de peste zi.

Așadar zâmbiți, mult, cu poftă, din suflet. Zâmbetele fac viața mai frumoasă.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu