miercuri, 11 octombrie 2017

Doi tați, două iubiri diferite





Pe tine, tatăl meu biologic, te iubesc de când mă știu, de când m-am născut, te iubesc cu toată ființa mea, necontrolat, involuntar, complet. Ești parte din mine, sângele tău îmi străbate corpul, bucată din inima ta bate în inima mea, datorită ție exist, respir, trăiesc. Iubirea pentru tine a existat dintotdeauna și va exista întotdeauna, pentru că sunt o bucată din tine, pentru că viața mea s-a născut din a ta, și asta e ceva ce nimeni nu poate schimba.

Pe tine, tatăl meu vitreg( vitreg fiind doar un cuvânt formal, de referință) te iubesc pentru că ai fost acolo și peste tot, pentru că m-ai îmbrățișat, mi-ai șters lacrimile, m-ai iubit. Când am ales să îți ofer (căci, da, a fost o alegere) statutul de tată, ți l-am dat complet și pentru toată viața, am știut că de atunci vei fi tatăl meu, oricând, oriunde, oricum.Legătura dintre noi e de la suflet la suflet, mai exact de la sufletul tău la al meu, fără alte legături intermediare, și asta nu o va putea schimba, nimeni și nimic, niciodată.

Vă iubesc pe amândoi pentru că sunteți și ai mei, și tații mei; dar vă iubesc diferit, la fel de mult, de sincer și de adevărat, dar altfel. Nu împart o cantitate de iubire la doi, fiecare își are porția de iubire, doar al lui, infinită, necondiționată, sinceră. Nu împart o bucată de suflet la doi, fiecare își are partea de suflet, plină cu iubirea pentru el.

Am înțeles, poate puțin cam târziu, că nu sunteți în competiție, că nu luptați pentru același loc în inima mea, că nu trebuie să fiți comparați, că iubirea pentru unul, nu împuținează iubirea pentru celălalt. Am înțeles că nu împreună sunteți un tată, ci amândoi, fiecare în parte, este un tată, tatăl meu, adevărat, real. Că fiecare mi-e tată în felul lui, dar că amândoi îmi sunteți tată din tot sufletul.

Am învățat să vă iubesc pentru ceea ce sunteți, pentru cine sunteți pentru mine. Așa cum voi mă iubiți, diferit dar real, așa vă iubesc și eu pe voi, la fel de real și de sincer pe amândoi, dar diferit. Eu vă iubesc cum simt, și vă simt diferit, simt să vă iubesc curat și din tot sufletul.

Da, am doi tați, doi tați adevărați, doi tați reali, doi tați compleți, pe care îi iubesc cât de frumos pot, doi tați diferiți pentru care port iubiri diferite.

Sursă fotografie


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu