vineri, 12 ianuarie 2018

An nou, ce îmi doresc de la tine?






În primul rând La mulți ani(cam întârziat, știu), și o să vă urez doar atât, fiți mai buni, cu și pentru voi, cu și pentru ceilalți, aaaa da, și iubiți, mult, mereu, cu tot sufletul.
Știu că am lipsit de pe blog o perioadă, dar într-un post viitor o să explic și de ce, în cazul în care ați fost curioși.

În acest timp, în care, efectiv, nu am făcut nimic, am reușit totuși să îmi pun puțină ordine în gânduri. Am stat, m-am gândit, am visat, m-am analizat și autoevaluat, am privit mai mult înapoi, dar și înainte, și am lăsat timpul să treacă pe lângă mine. Mi-a dat timp să stau, să mă gândesc, să nu fac nimic, să nu mă gândesc la nimic, să nu vreau și să vreau, să stau pur și simplu întinsă în pat cu orele. Mi-am dat timp să orice am vrut, și totuși parcă nu am reușit tot ce am vrut, parcă tot nu m-am gândit destul, parcă tot mai am nevoie să mă împac cu mine, dar una peste alta, când m-am ridicat din această amorțeală, fizică, psihică și emoțională, m-am trezit mai plină de mine, cu mai multă energie, ambiție, dorințe, noi lucruri pe care vreau să le fac măcar o dată în viața, doar așa să îmi spun că și eu pot. De exemplu astăzi am făcut prima mea pâine, da, eu, pâine(???). Deci mi-au răsărit te miri ce idei, dar pâinea măcar mi-a ieșit, micuță, rotundă, coaptă, rumenită, chiar dacă încă n-am gustat-o, măcar să mă laud cu cum arată.

Arată drăguț, nu?

Bine (să lăsăm pâinea deoparte ), deci m-am trezit la viață, după un repaos cam lung, dar foarte benefic pentru mine. Așa că dacă simțiți că aveți nevoie, că nu mai puteți și dacă vă permite timpul și circumstanțele, luați-vă măcar câteva ore în care să nu faceți nimic, în care să vă regăsiți, să vă gândiți la voi, să vă relaxați, să vă împăcați cu voi înșivă sau orice altceva mai aveți nevoie. Ajută !

Ce vreau de la anul ăsta? Hmmm, păi sincer, nu m-am prea gândit (încă). De data asta nu am planuri, nici așteptări. O să aștept ca ideile să se nască și o să mă străduiesc să le și fac să se îndeplinească. Momentan, cam asta. Și m-am decis să îmi fac o bucket list (listă cu lucrurile pe care vreau neaparat să le fac în viața asta).

Dar dacă totuși mi-aș dori ceva de la mine în anul acesta, ar fi să mă organizez ceva mai bine, să nu mă mai las să cad așa profund încât să îmi fie atât de greu să mă ridic, clar să mă ocup mai mult de acest blog, să spun mai des ceea ce simt, să comunic ceva mai mult și foarte important, să fac ceva ca lucrurile să ajungă să fie ceea ce îmi doresc eu să fie, că se pare că lucrurile nu se întâmplă așa cum vreau dacă doar aștept ( cine ar fi crezut ? ) și probabil ar mai fi, dar acestea sunt cele mai importante.

Voi ce vă doriți de la anul acesta?

Sursă imagine(prima, cea cu pâinea e făcută de mine)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu