joi, 25 octombrie 2018

Ce ați citit cel mai mult





M-am uitat de curând peste articole și m-am uitat așa, să văd care a fost cel mai citit articol. Și uite că am alcătuit o listă cu cele mai citite zece articole. Aici aveți lista de data trecută.
Pentru mine e foarte important să știu ce vă place cel mai mult, ce vă atrage. Ce vreți să citiți, ce vă merge către suflet, ce vă alină sau interesează. De aceea fac periodic acest clasament. Dacă și pe voi vă interesează să vedeți periodic acest clasament, anunța-ți-mă printr-un comentariu.
Așadar aceasta sunt cele mai citite zece articole, în ordinea descrescătoare.

10. Am învățat să îmi asum

9. Aleg să fiu fericită

8. Amintirile

7. Atunci când pleci, lasă loc de bună ziua

6. Când cuvintele nu ne ajung și nu sunt de ajuns

5. Astăzi este mai mult despre el, dar și despre tine

4. Și cuvintele dor

3. Aleg să visez

2. 23 de primăveri

1. M-am pierdut

Vă mulțumesc pentru că sunteți aici, alături de mine!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu